17.12.14

Początki są zawsze trudne.



Nowy rok się zbliża wielkimi krokami, a wraz z nim zmiany w naszych życiach, które zawsze nazywamy 'Postanowieniami Noworocznymi'. Moim pierwszym postanowieniem jest zrezygnowanie z Photobloga, gdzie w znajomych ma mnie każda znana mi osoba w moim wieku. Chcę anonimowości, możliwość pisania, co ślina mi przyniesie i nie zastanawiać się, czy 'przyjaciółki' nie obgadują mnie za plecami. Taką możliwość daje mi blogger, który będzie mi służył za pamiętnik. Dlaczego nie tradycyjny pamiętnik z kartkami, gdzie piszesz długopisem, spytacie? Jestem perfekcjonistką, więc chcę mieć wszystko czysto i ładnie napisane. Moje pismo, by było ładne muszę pisać ołówkiem, a później poprawiać długopisem, po co mam tracić czas i się denerwować, gdy połowa blogów jest wykorzystywana w ten sposób? Ja też mogę. 

Będzie tu wszystko! Od wylewania żalów, wylewania złości czy chwaleniem moim małym, najsłodszym szkrabem i miłością, która złapała mnie w swoje sidła ponad pięć lat temu; od opowiadaniu jak jestem wdzięczna za to co mam, ile daje mi to energii i szczęścia. Po przepisy, które wypróbowałam, i które wypróbuję jeszcze nie raz. Po rzeczy, które zrobiłam albo będę chciała zrobić z DIY tutorials, po skarby jakie udało mi się zakupić za minimalną cenę. Każda płeć piękna ma obsesję na punkcie zakupów! < 3 

I DUŻO ZDJĘĆ. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz