10.1.15

- Puk, puk - Kto tam? - Walentynki!

Mamy dopiero jedenasty stycznia, a ja już szukam inspiracji, zastanawiam się i kombinuję. Przecież wielkimi krokami zbliża 14 Lutego - kochane/znienawidzone przez nas wszystkich święto! Do tego czternaście dni później Miś ma swoje 24 urodziny, mój ukochany staruszek <3 W tym roku chcę zrobić coś niesamowitego, przecież to są nasze pierwsze Walentynki spędzone razem, bez żadnej odległości, w naszym gniazdku, to samo urodziny - jeszcze nigdy nie spędziliśmy ich razem! Chcę by to był dla nas niezapomniany czas, widzieć iskierki szczęścia w błękitnych oczach, tonąć w bezpiecznych ramionach i czuć delikatne motyle pocałunki, w których M. jest mistrzem <3 

Po znalezieniu jednej strony, gdzie są prezenty For Him & For Her , spodobał mi się pomysł kubków i koszulek dla par. Cała w skowronkach spojrzałam na ceny i gdzie sam prezent nie jest specjalnie drogi, raz tyle kosztuje przesyłka, więc postanowiłam wykorzystać swoje zdolności plastyczne, w końcu po coś je mam! Muszę wybrać się na polowanie dwóch idealnych, białych kubków, oraz czarnego i czerwonego pisaka do ceramiki. Znaleźć balony serca i spytać R. czy dalej mają w pracy butle z helem! Naprawdę duży słój, w który będę mogła wsypać duuużo skiettelsów i dwa mniejsze na krówki ciągotki i kolorowe bezy! Mam taki plan (!) tylko Miś musi dalej pracować, bym wszystko mogła sobie spokojnie przyszykować, a jeśli nie, będę zmuszona wysłać go do szwagra, może pogoda dopisze i pojadą na ryby! Potrzebuję, by mama wzięła A. na noc do siebie, najlepiej na te dwa dni. 
Miś ma "słodkie zęby" więc będzie tort, będą kruche ciasteczka z nadzieniem i inne smakołyki, ale już kupne. Jeśli dobrze pójdzie będzie wielki karton z małymi kartonami w sobie i każdy będzie miał prezent, małe kartony będą schowane w niezliczonej ilości serc różnej wielkości, różnego koloru. Widziałam kiedyś wykorzystaną talię kart na " 52 reason I love you ". Ja zamiast talii, będę miała serca! A o to moje inspiracje! 



~ zawsze chciałam spróbować to zrobić ~

~ pierwsze spotkanie - 19/06/2010 <3 - sława -
bednarek - rocznica - alan <3 - pierwsze mieszkanie ~


~ I Do It ~


~ potrzebuję tylko dwóch blaszek i dobrego przepisu ~


~ prezent od A - mam nadzieję, że się uda! ~


~ mniami ~


~ najlepszy obiad walentynkowy dla moje M, zapiekanki! ~


~ tak bardzo bym chciała to zrobić! ja i A - ciekawe czy się uda ? ; o ~

~ na walentynki, do domu na cały rok, cudo ~


1 komentarz:

  1. Wiesz co, spróbuję zrobić też te karty oraz ten obraz z first time we kiss :D Zbliża się powoli nasza rocznica, wiec będzie jak znalazł! :D

    OdpowiedzUsuń